Menuikona menu

Aktualności

Niedostępność serwisu plid.obywatel.gov.pl

13-09-2019

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, w dniu 13.09.2019 r. pomiędzy godzinami  21 a 23,  może wystąpić chwilowa niedostępność portalu https://plid.obywatel.gov.pl w dniu 13.09.2019 r.. Za niedogodności spowodowane niedostępnością serdecznie przepraszamy.

Czytaj dalej »

Niedostępność usług SRP: 30 września – 1 października

27-09-2016

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością aktualizacji środowiska produkcyjnego Systemu Rejestrów Państwowych (SRP) w dniach od 30 września (piątek) od godziny 22:00 do 1 października (sobota) do godziny 4:00 wystąpi niedostępność wszystkich usług produkcyjnych SRP (WebService) oraz aplikacji ŹRÓDŁO.   Za niedogodności spowodowane niedostępnością serdecznie przepraszamy.

Czytaj dalej »

Prace serwisowe w Systemie Rejestrów Państwowych w dniu 05.08.2016 r.

03-08-2016

Szanowni Państwo, w związku z koniecznością przeprowadzenia pilnych prac serwisowych w Systemie Rejestrów Państwowych, w dniu 5.08.2016 r. (piątek) w godzinach 23:00-23:30 wystąpi niedostępność aplikacji ŹRÓDŁO oraz wszystkich usług WebService środowiska produkcyjnego SRP. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.

Czytaj dalej »

WAŻNE – komunikat dotyczący recertyfikacji kart kryptograficznych

27-06-2016

RECERTYFIKACJA KART KRYPTOGRAFICZNYCH Szanowni Państwo! Przypominamy o konieczności wymiany certyfikatów na kartach kryptograficznych. Recertyfikację kart dla pracowników jednostek samorządów terytorialnych można wykonać zdalnie, bez konieczności wysyłania karty kryptograficznej do Centrum Certyfikacji. W celu przedłużenia ważności certyfikatu proszę wejść na stronę https://cc.msw.gov.pl na stacji roboczej niepodłączonej do SRP. Ważne! Podłączanie sieci internetowej do stacji z SRP […]

Czytaj dalej »

Centrala telefoniczna Service Desk – usunięto awarię

13-06-2016

Uprzejmie informujemy, że przyczyny awarii centrali telefonicznej Service Desk COI zostały usunięte. Centrala funkcjonuje bez przeszkód.

Czytaj dalej »