Harmonogram dostaw skanerów do gmin
11-08-2015
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych informuje, że rozpoczyna się proces doposażania gmin w skanery w ramach Programu „pl.ID”.
Wykonawca będzie realizował dostawy skanerów do gmin w terminie 19.08-29.08.2015 wg wykazu sprzętu dostępnego u poszczególnych Koordynatorów Wojewódzkich.
Termin i zakres dostawy zostanie przekazany przez Wykonawcę na adres poczty elektronicznej gminy, do której będzie dostarczany sprzęt, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych. Dostawa Sprzętu do Jednostki Samorządu Terytorialnego będzie realizowana w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00.
W przypadku braku możliwości odbioru Sprzętu we wskazanym przez Wykonawcę terminie, należy fakt ten zgłosić do Wykonawcy. Nowa data dostawy Sprzętu zostanie wyznaczona przez Wykonawcę po uzgodnieniu z przedstawicielem gminy.
« Wróć do wszystkich aktualności