Menuikona menu

Harmonogram dostaw skanerów do gmin

11-08-2015

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych informuje, że rozpoczyna się proces doposażania gmin w skanery w ramach Programu „pl.ID”.

Wykonawca będzie realizował dostawy skanerów do gmin w terminie 19.08-29.08.2015 wg wykazu sprzętu dostępnego u poszczególnych Koordynatorów Wojewódzkich.

Termin i zakres dostawy zostanie przekazany przez Wykonawcę na adres poczty elektronicznej gminy, do której będzie dostarczany sprzęt, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych. Dostawa Sprzętu do Jednostki Samorządu Terytorialnego będzie realizowana w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00.

W przypadku braku możliwości odbioru Sprzętu we wskazanym przez Wykonawcę terminie, należy fakt ten zgłosić do Wykonawcy. Nowa data dostawy Sprzętu zostanie wyznaczona przez Wykonawcę po uzgodnieniu z przedstawicielem gminy.

Poleć innym:
« Wróć do wszystkich aktualności