Harmonogram dostaw drukarek do gmin
19-08-2015
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych informuje, że rozpoczyna się proces doposażania gmin w drukarki w ramach Programu „pl.ID”.
Wykonawca będzie realizował dostawy drukarek do gmin w terminie 24.08-16.09.2015 wg wykazu sprzętu dostępnego u poszczególnych Koordynatorów Wojewódzkich.
Termin i zakres dostawy zostanie przekazany przez wykonawcę na adres poczty elektronicznej gminy, do której będzie dostarczany sprzęt, z wyprzedzeniem 3 dni roboczych. Dostawa sprzętu do urzędów będzie realizowana w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00. Wstępny harmonogram dostarczenia sprzętu dostępny jest TUTAJ (UWAGA! Może on ulec zmianie).
W przypadku braku możliwości odbioru sprzętu we wskazanym przez wykonawcę terminie, należy fakt ten zgłosić do wykonawcy. Nowa data dostawy sprzętu zostanie wyznaczona przez wykonawcę po uzgodnieniu z przedstawicielem gminy.
« Wróć do wszystkich aktualności