Menuikona menu

Aktualności

Centrala telefoniczna Service Desk – usunięto awarię

13-06-2016

Uprzejmie informujemy, że przyczyny awarii centrali telefonicznej Service Desk COI zostały usunięte. Centrala funkcjonuje bez przeszkód.

Czytaj dalej »

Prace techniczne w SRP w dniu 6.05.2016 w godz. 22:00-23:00

04-05-2016

W związku z koniecznością wykonania prac serwisowych w środowisku produkcyjnym Systemu Rejestrów Państwowych (SRP), w dniu 6 maja 2016 r. (piątek), od godziny 22:00 do godziny 23:00 wystąpi niedostępność wszystkich usług produkcyjnych SRP (WebService) oraz aplikacji ŹRÓDŁO.

Czytaj dalej »

Prace techniczne w SRP w dniach 8.04.2016 – 9.04.2016 r.

06-04-2016

W związku z koniecznością wykonania prac serwisowych w środowisku produkcyjnym Systemu Rejestrów Państwowych (SRP) w dniach od 8 kwietnia 2016 r. (piątek), od godziny 22:00 do 9 kwietnia 2016 r. (sobota) do godz. 4:00 wystąpi niedostępność wszystkich usług produkcyjnych SRP (WebService) oraz aplikacji ŹRÓDŁO.

Czytaj dalej »

Centrala telefoniczna Service Desk – usunięto awarię

21-03-2016

Uprzejmie informujemy, że przyczyny awarii centrali telefonicznej Service Desk COI zostały usunięte. Centrala funkcjonuje bez przeszkód.

Czytaj dalej »

Service Desk – sobotnie dyżury

08-03-2016

Od 20 lutego 2016 r. pracownicy Service Desk pełnią w soboty dodatkowe dyżury. Zgłoszenia dotyczące działania aplikacji ŹRÓDŁO można rejestrować przez całą dobę w systemie zgłoszeniowym dostępnym pod adresem pomoc.coi.gov.pl. Zgłoszenia przyjmowane są także pod numerem telefonu (42) 253 54 99. Do obsługi zgłoszeń telefonicznych w soboty w godzinach 8:00 – 16:00, skierowani zostali dodatkowi […]

Czytaj dalej »